40 részes (futó-> 10. rész)
A történet egy nemzetközi márka újjáéledése körül forog az e-kereskedelem hatásával szemben. Xu Si (Gong Jun), egy befektetési szakember, aki egy hongkongi befektetési bankból visszaköltözik Kínába, találkozik Jiang Hu-val (Zhong Chuxi), egy nemzetközi ruházati konszern elnökének egyetlen lányával. Eltérő üzleti filozófiájuk miatt kettőjük között ellentét van.
Amikor Jiang Hu apjának cége hirtelen csődbe megy, a lány a siker magasából zuhanórepülésbe kezd. Eközben Xu Si – aki mindig is ambiciózus volt – a „Tengyue” gumitalpú cipőmárkára állítja a figyelmet, amelyet egykor Jiang Hu apja hozott létre. Elhatározza, hogy mindenáron megmenti „Tengyue”-t, és a bukása ellenére ádáz harcot vív Xu Si-val. Végső soron a küzdelmeik határozzák meg „Tengyue” sorsát, és azt, hogy újraéleszthető-e.